Re: Problemer med at gemme direkte fra Firefox

On Sunday 04 February 2007 18:03, Magnus Pedersen wrote:

> Hvad er stien du prøver at gemme til?

/mnt/usb/transport/fromwork

Det underlige er at det har virket før, og jeg kan ikke komme i tanke om at
jeg har gjort noget der skulle påvirke det.

Når jeg starter download'en ser det helt fint ud, den går i gang, og Firefox
viser fremgang. Da det er en stor fil lader jeg bare maskinen stå for sig
selv. Når jeg så kommer tilbage til maskinen er det gået galt.

--

        |\     _,,,---,,_       Greetings, Jens
      |,4-  ) )-,_. ,\ (  `'-'  jens@xxxxxxx
Credit card owner -- Member of the debt set