Re: Printe fra IEs4Linux

Jørgen Heesche wrote:

> Ja, Default Destination: HPPSC2350.
> Mandriva 2006 satte printeren op ved installationen, jeg skulle ikke
> gøre noget selv. Da jeg havde Mandrake 9.1  skulle jeg selv hente
> drivere og sætte CUPS op.
Jeg prøvede også lige selv, om printeren i IES4lin, kunne printe på min
Ubuntu/Kubuntu, men det ser ud til at vi har samme problem.

Har du prøvet den mulighed, med at gemme til fil, når du skal printe ud?

Jeg tror at det bliver den løsning, man må bruge når IE nu en gang ikke er
lavet til linux.

med venlig hilsen
Jan Trøjgaard