SV: Re: Konflikt mellem lydkort og wireless

> bibeholdt på interrupt 11 og så så /proc/interrupts
> såden ud:
[...]
>   9:     221429          XT-PIC  acpi, yenta,
> CS4281, ra0
>  11:      92495          XT-PIC  uhci_hcd:usb1,
> yenta
[...]
> Lydkortet er CS4281 og wireless kortet er ra0. Dvs
> lydkortet og
> Pc-card'et benytter samme interrupt link og vil nok
> også altid benytte
> samme interrupt. Surt. Jeg har også benyttet et
> wired ethernet Pc-card,
> men det giver ikke de samme problemer, så måske det
> er ra0 driveren, som
> gør lidt vel flittigt brug af interrupts.
>
> Er der nogen der ved hvad 'yenta' er?

yenta er en del af PCMCIA-driveren så umiddelbart
lyder det pudsigt at tingene skulle virke OK med et
PC-card hvis det er interrupt-deling der er problemet
- for yenta benytter jo også IRQ 9. Men måske benytter
yenta mest interrupt 11... (don't know) ?

Mvh
-- Jan Holst

Alt i én. Få Yahoo! Mail med adressekartotek, kalender og
notesblok. http://dk.mail.yahoo.com