Re: Convert til linux fra win 98!!!

Hm - Hm -det er vist noget for mig: En redningsaktion for en aldrende
laptop ;-)
Du kan få den til at køre rigtig godt vha. DSL (på engelsk) eller lidt
langsommere med en Xubuntu på dansk.
Kig evt ind d.11/4 på frederiksberg - så kan vi sætte noget liv på den.

Super-enig lidt mere RAM vil gøre alt. Og med den processorstørelse kan du
med sikkerhed opgradere rammen til mindst 107 (max hos de gamle
Thinkpad-maskiner).

> Det er en laptop. Og der findes mange af dem rundt omkring. Men det er
> måske bedst at anvende den som vist i videoen her.
> http://www.youtube.com/watch?v=Q8OMijrTVBU
Næh - synd og skam - jeg kan aftage ganske mange til Kinesiske
landsbyskoler da laptop ikke vejer så meget at transportere.

> Men det andet med inst af en linux ville være bedere.
Absolut - det er en stor sidegevinst med Linux - køre godt på gammelt og
er ret fremtidssikret, da ældre hardware stadigvæk får opdateret software.

hilsen

Phillip