Re: Debian Etch problemer

Jeg tror Christians egentlige fejl (som jeg også har begået) er at han
hvornår »stable« ændrede betydning.

Tja, min fejl er vel naermere, at nu naesten udelukkende bruger Linux som et vaerktoej, der bare skal fungere, uden at jeg bruger kraefter til at laese manualer og release notes. Desvaerre har jeg ikke turdet holde mig tilbage fra at opdatere regelmaessigt for at faa lukket eventuelle sikkerhedshuller.

Jeg har ikke rettet i flagene i sources.list i forventning om, at de er sat til noget passende fra installationens side. Oprindeligt har jeg valgt mig et spejl, saa ligger nogenlunde taet paa.

Christian

--
dixit