Driver til HP C3190

Jeg tog mod et knaldtilbud på HP Photosmart All-in-One C3190, før jeg
havde checket linux compatibility list. Så nu ser jeg, at den
tilsyneladende ikke er understøttet af Linux (Ubuntu).
Er der nogen, der har erfaring med denne printer?
HP's kundeservice her i Danmark kunne (ville) ikke hjælpe mig. En
service medarbejder, Frank, mente i øvrigt at Linux kun var for nørder.
Han har åbenbart ikke talt med nogen, som ved noget om hvad der er sket
med Linux distributioner det seneste par år.
Kan nogen hjælpe mig med at vælge en egnet driver?
Al hjælp modtages med tak.
/Hans Christian

Follow ups