Re: Hvilke(n) distro(s)?

John Vang Poulsen wrote:
Den Thu, 19 Apr 2007 12:07:03 +0200 skrev Jim Oksvold:

Hej

Jeg har en Fujitsu-Siemens AMILO Pro V3505, og det ser ikke godt ud,
men jeg vil da prøve at finde en løsning (distro  og driver), der måtte
virke.

Som sagt: Hvis der er en af jer, der har prøvet at finde en distro,
hvor driver og WPA virker "out of the box" også i praksis, vil jeg
blive meget glad for info.

Mvh.

John Poulsen
Godt reklamert i diverse Linux butikker i Norge, Polen, Ceske Republika
og Romania.
http://www.linuxbutikken.no/PartDetail.php?q=p:1475636;c:36159

Det er godt håp - Smutt ind en DVD-R med SUSE 10.2 og se hva som skjer.

Jeg så en e-mail reklame for ett tysk datamagasin med SUSE 10.2 i
diverse utgaver her i går.

Mvh
Jim Oksvold

Hej

Jeg er ved at downloade Opensuse 10.2 og håber på det bedste
Mvh.

John

Jeg har samme blærbar med Debian Etch og alt bortset fra microfon virker fint.

kik også på: http://www.lubos.vrbka.net/misc_ntb.html

/ Jiri