Re: GSM modem

On 4/27/07, Frank Vestergaard Pedersen <sslug@xxxxxxxxxxxx> wrote:
Doc Nielsen wrote:
> vil du have præcise links eller er dette nok?
> http://www.google.com/search?q=pci+gsm+modem+linux

tjaa... jeg havde nu håbet på at nogen her i [TEKNIK] havde nogle
erfaringer jeg kunne drage nytte af - jeg har været på google men.....
tjaaa der er så meget på google og det er som at finde en nål i en
høstak! og det kunne være endnu mere rart hvis det kunne købes i DK et
sted ;-)

Eneste jeg har prøvet af den slags var PCMCIA/PcCard til winxp laptop
fra Vodafone.
Hvor godt de virker på linux ved jeg ikke, men jeg er ret sikker på du
kan få lov at prøve før du køber hos TDC (sikkert kun hvis du er TDC
kunde i forvejen)

Ifølge Vodafone.com er pcmcia kortet understøttet i linux kernen men
der ligger ikke nogen driver eller anden brugbar info på deres
hjemmeside. Måske TDC support er mere nyttige?

-Doc
--
No trees were killed in the sending of this message.
However, a large number of electrons were terribly inconvenienced