Webserver svarer ikke

Hej,

Jeg har et problem med en apache webserver. Kort fortalt svarer den ikke, men....:

- den er pludselig holdt op med at svare uden at der har været foretaget ændringer i konfigurationen
- webserveren kører (og er blevet genstartet - just in case)
- serveren (ikke webserveren) kan tilgås via ssh (port 22)
- jeg har forsøgsvis ændret en enkelt virtuelhost til port 8080 uden held
- serveren kan pinges

Umiddelbart vil jeg antage, at fejlen ikke ligger på serveren, men i den lokale router eller på en tdc-router.

Nogen der har gode ideer til, hvordan fejlsøgningen kan fortsættes - nu hvor tdc har lukket i dag!

Mvh.
Peter Falk

Follow ups