Re: installation af OOo på linux

Den Thu, 07 Jun 2007 19:08:35 +0200. skrev Jørgen kristensen:

> Hej Keld
>
> Prøv at hente oriinalfilerne yil OOo vers. 2.2.0 fra den store server i
> Ålborg
>

> ftp://mirrors.dotsrc.org/openoffice-danish/OOo_2.2.0_LinuxIntel_install_da_deb.tar.gz
> ftp://mirrors.dotsrc.org/openoffice-danish/OOo_2.2.0_LinuxIntel_install_da_rpm.tar.gz

jammen hvad er forskellen på disse og dem der lå på vores .iso?
jeg regner med at de er fuldstændigt identiske.

> Hvis du stadig har problemer med originalfilerne anbefaler jeg at du
> læser: OpenOffice quick start guide for "pclinuxos" se:
>
> http://docs.mypclinuxos.com/OpenOffice_quick_start_guide

Jammen Jørgen du véd jo godt hvorfor jeg skriver dette.
Vi (du og jeg m.fl.) er ved at lave en ny OOo iso og jeg kan altså ikke
bruge pclinuxos' guide. Fordi der går jeg bare ind med synaptic og
installerer. Jeg skal installere den fra OOo .iso.

Jeg skal bruge en default måde at få OOo til at køre i en linux-distro.
Det kan være at det er for svært et spørgsmål.

Hilsen
keld