Postfix problem

Jeg kører til daglig ISPconfig (ispconfig.org) til at står for min opsætning.Men nu har jeg installeret mailman så jeg kan kører nogle maillister på nogle af mine domæner.

Men efter installationen og opsat postfix til at kører med mailman generede virtual fil, så bliver postfix meget langsom. Og der går op til 15 min før jeg modtager mails.

Nogle forslag på hvad jeg gør galt???

Mvh
Claus

Hent gratis SPAMfighter her: http://www.spamfighter.com/lda