Re: Debian/unstable på iBook G4

Jacob Sparre Andersen <sparre@xxxxxx> writes:

> Fordi du har installeret senere end 2004?  Eller fordi du ved noget
> jeg ikke ved?  Hvilke pakker/opsætningsfiler skal jeg have fat I?
> Hvor er der er fornuftig vejledning?

En standardkerne og firmware-pakken der henvises til fra

  https://help.ubuntu.com/community/WifiDocs/Driver/bcm43xx/Feisty

Næste problem er at wpa_suplicant tilsyneladnede ikke er (var) på den
netinst-cd jeg brugte. Så det var lidt en catch-22, der krævede lidt
booten frem og tilbage i osx.

Så kan man diskuterer om lukkede firmware-blobs er "fornuftigt". Men
så skulle man have tænkt over det før man købte hardware.

(Så alt i alt var 'uden problemer' måske en overdrivelse.)

//Makholm