qmail og exim og debian

Jeg prøver at installere qmail på min debian server

Do you want to install qmail_1.03-44_amd64.deb now? [Yn] Y
dpkg: regarding qmail_1.03-44_amd64.deb containing qmail:
 qmail conflicts with mail-transport-agent
  exim4-daemon-light provides mail-transport-agent and is installed.
dpkg: error processing qmail_1.03-44_amd64.deb (--install):
 conflicting packages - not installing qmail
 qmail_1.03-44_amd64.deb

Hvorfor får jeg denne konflikt?
Hvis jeg fjerne exim4-daemon-light, vil det så ikke give problemer med andre
programmer, som er afhængige exim4?
Kan disse evt. ikke gøre brug af qmail istedet?
 Når jeg bruger apt-get istall qmail_1.03-44_amd64.deb  leder den i
sources.list for at finde pakken, men hvad nu hvis den ligger i current
directory, hvad skal jeg så skrive?

Follow ups