Modem med vis nummer

Hej

Er der nogen der har kendskab til et modem der kan bruges sammen med det
danske vis nummer system?
Ideen er at skrive et program der kan føre en log over hvem der har
ringet/er blevet ringet til, hvornår og hvor længe.
Jeg har købt et billigt modem fra SHG for at eksperimentere lidt med det,
men det ser ikke ud til at fungere sammen med det danske vis nummer system.
Det kan fint fortælle at der er nogen der ringer, men bare ikke hvem.

Hvis der er nogen der ved hvilket modem der virker og eventuelt hvor det kan
købes, vil jeg meget gerne høre fra dem.

Mvh
Peter Karlsen

Follow ups