Re: Rsync win klient

Well, jeg har fundet "fejlen".

rsync --rsh=ssh --files-from=filnavn.txt \
  <bruger>@server.domain.tld:/sti/til/data cygdrive/c/temp/data

Hvor filnavn.txt indeholder relativ sti i forhold /sti/til/data

Før havde jeg absolut sti i filnavn.txt, og ingen source sti.

Det burde være OK ifølge "man rsync", men åbenbart ikke på win.

Thanks, anyway :)

--
Later

Mogens Melander