Re: ubuntu: dansk stavekontrol, engelske menuer

On Wed, 18 Jul 2007 12:37:47 +0200, Atte André Jensen
<atte@xxxxxxxxxxxxxx> wrote:
> Hejsa
>
> I ubuntu/gnome, hvordan sætter jeg stavekontrollen (i fx tomboy notes)
> til dansk *uden* at skulle have danske menuer?

Det er med stor sandsnynlighed ikke muligt (ikke direkte i hvert fald) da
stavekontrollen
der typisk benyttes i GTK+ vælger sin ordbog ud fra desktop sprogvalget.
det kan snydes, men det er noget bøvl. Jeg ved at i tomboy har der været
nogen der har
arbejdet på at få indsat mulighed for at skifte ordbog dog. Dette er
også ved at være
tilgængeligt i flere andre programmer.

--
Kim Schulz