Re: Hvorfor automaountes min kortlæser?

On Wed, Jul 18, 2007 at 15:35:36 +0200, Jens Bang wrote:

> Hmm, der er kun ét menupunkt under System der giver mig en undermenu, og det
> er 'More applications'. Jeg kan ikke umiddelbart finde noget der hedder noget
> med 'Flytbare drev og medier'.

er du logget ind som den bruger du oprettede ved installation,
dvs. en bruger med rettigheder til at kalde gksudo/sudo ?

> Det du henviser til er det en Gnome ting? For jeg kører KDE.

ja, jeg bruger alm. "ubuntu", ikke "kubuntu".

Programmet hedder i øvrigt gnome-volume-properties , men kræver
sikkert at gnome er installeret.

Mon ikke der under KDE  er noget tilsvarende opsætning
af volumes et eller andet sted, måske under KDE control center
eller noget i den stil?

--
mvh Frank Damgaard  |