Linux/Unix webhosting forslag ??

Hej TEKNIK

Efter et stykke tid med problemer på mit nuværende webhotel Mondo.dk / DHT.dk, vil jeg forhøre mig om der er nogen som kan anbefale et eller flere steder for webhosting med følgende features (og eventuelt flere) til en rimelig (lav) pris med service, stabilitet og sikkerhed i top:

- UNIX/BSD/Linux server
- Apache web server
- PHP muligheder (i nyeste versioner)
- Muligheder for at hoste mange (5-10 eller flere) domains uden (for mange) ekstra omkostninger - MySQL database (med mulighed for SQL queries såvel i script og helst også via web interface) - Gode muligheder for administration af diverse hosted indhold via web interface
- FTP access
- eventuelt/helst SSH access

Det hele drejer sig egentlig om flest features (og kvalitet) til færrest penge......

Jeg skal måske lige nævne at jeg ikke selv er interesseret i at sætte en server op - men gerne administrere den med værktøjer som giver let adgang til diverse settings mv.

Jeg er selvfølgelig fuldt ud bevidst om webs muligheder (og uoverskuelighed) når det gælder søgning - og i særdeleshed søgning efter kvalitet.

Jeg ser frem til respons - med erfaringer.....

hilsen

Thomas

Follow ups