Re: Linux/Unix webhosting forslag ??

Lørdag 21 juli 2007 12:21 skrev Thomas Arnfeldt:
> [...]

- jeg har et antal servere (virtuelle, ca. €30 per måned) hos

http://www.hosteurope.de/

- dem har jeg rigtig gode erfaringer med. Det er firkantede tyskere med styr
på tingene. Jeg har SuSE9 something med fuld root-adgang og alt det der. Der
er vist også PLESK og deslige med, har aldrig brugt det. Logger ind via SSH
og har installeret webmin. Ikke fordi jeg bruger det ret meget, men det er da
meget handigt en gang i mellem.

- bruger systemerne til backup og lidt sandkasse osv.

Med venlig hilsen/Best regards
Verner Kjærsgaard
Novell Certified Linux Professional 10035701
www.os-academy.dk
+45 5696 4223
Denmark.

Download 660 sider Rute's