exim4 på debian laptop

Hejsa

Jeg forsøgte forleden tilfældigt at installere exim4 på ubuntu 7.04 og det gik lige-ud-ad-landevejen. Nu vil jeg så gentage tricket på min debian/etch laptop, men det vil ikke rigtig lykkedes :-(

Dybest set vil jeg bare gerne kunne sende (fx via commandline mail, eller fra mailklient) mail via min smtp (ssl auth).

Inden jeg begynder at rulle config filer ud: Er der én der enten "bare ved" hvordan det gøres, eller hvad der er forskelligt fra ubuntu som kan gøre at det bare ikke vil lykkes for mig, eller har et link til en simpel howto?

--
peace, love & harmony
Atte

http://atte.dk       | http://myspace.com/attejensen