Re: OT: Access Point

Poul skrev:
> En ADSL opkobler normalt mod MAC adressen. Du har ofte kun lov til at få
> tildelt 1 adresse. Derfor kan du ikke komme på, når din dynamiske IP
> allerede er tilkoblet (registreret til) en anden MAC-adresse. Derfor
> giver det tit problemer, hvis der skiftes mellem router og netkort.

Jeg har TDC  ADSL.

Jeg gætter på at jeg har 2 dynamiske IP addresser, men jeg er ikke sikker...

Da jeg startede kunne jeg bruge PC direkte og gennem en linksys router i
flæng uden at skulle indtaste numre mere end én gang

Da jeg skiftede min linksys router ud til en Netgear med indbygget AP,
så satte jeg det bare til.

Jeg kender andre med TDC ADSL som har haft skiftet imellem at tilsutte 2
forskellige PC uden problemer.