Re: SV: Re: DVD og OpenGL på en VIA eBox - nogen succes ?

    Jan> Jeg har prøvet at compile openchrome men ./autogen.sh går i
    Jan> stå og brokker sig over at en håndfuld "pakker" mangler
    Jan> (xorg-server, xproto, fontproto, libdrm).  Problemet er at
    Jan> jeg ikke aner hvad slags pakker det er - det er i hvert fald
    Jan> ikke Debian/Ubuntu-pakker.

Tror du har fat i den rigtige pakke med
xserver-xorg-video-unichrome...du bruger xine med xvmc output? Jeg er
ikke lige så stiv i xine må jeg indrømme...og heller ikke
uni/openchrome på ubuntu(den maskine jeg har som "tv-computer" kører
gentoo...skal dog prøve med ubuntu på et tidspunkt....det er lidt
hårdt at køre gentoo på den)

Jeg tror de pakker du mangler for compile openchrome er
-dev pakkerne...så på en ubuntu vil jeg mene det skulle være:

xserver-xorg-dev,libdrm-dev...xproto og fontproto...synes jeg ikke
lige jeg kan finde noget om...men kan være det rigtige er med i
xserver-xorg-dev

mvh
Hasse