RE: Newbie Perl question

> så vidt jeg husker er der faktisk moduler til apache således
> at perl kan
> lægges ind direkte i html filer, lidt a la PHP.
>
> Normalt anvendes perl jo til CGI applikationer, så det er
> konfigurering
> til dette du skal bruge.
>
> Jeg kan anbefale CGI modulet, det anvender jeg selv til egne
> applikationer
> og det sparer en for en masse manuelt bøvl.
>

> /daleif

Enig, så har man også muligheden for at få bedre styr på sigkkerheden i scriptsne når de ligger
så man ikke kan se source udefra (for yderligere info om sikkerhed kan jeg anbefale Leslie Steins CGI.pm bog)

Søren Koch
Udviklingsingeniør
Direkte telefon +45 4677 5816
Mobil
soeren.koch@xxxxxxxx

Afdelingen for Brændselsceller og Faststofkemi
Forskningscenter Risø
Danmarks Tekniske Universitet
Bygning 228, Postboks 49
4000 Roskilde
Tel +45 4677 5800
Fax +45 4677 5858
www.risoe.dk
Sikker e-post sendes til risoe@xxxxxxxx

Forskningscenter Risø, Danmarks Fødevareforskning, Danmarks Fiskeriundersøgelser,
Danmarks Rumcenter og Danmarks TransportForskning er den 1. januar 2007 lagt sammen med
Danmarks Tekniske Universitet med DTU som den fortsættende enhed.