Re: få wget til at følge JavaScript PopUp-links ?

On Tue, Aug 14, 2007 at 14:48:26 +0200, Michael Schmidt wrote:

> Hej NG
> Kan jeg på en eller anden måde få wget til at følge links gennereret af
> JavaScript ved musseklik?
> F.eks.: <a
> href="javascript:openFileInPopUp('','/sti/til/artikel/dybt_dybt_link.pdf','800','600')"
> class="smallB">
>
> wget -h og man wget giver mig ikke så meget :(

Kun indirekte, via noget awk/perl/shell-script hvor du parser
html og leder efter ganske bestemt kode som ovenstående javascript.

Men javascript kan laves på mange måder så det bliver en
meget individuel/specifik løsning til et bestemt site og sider,
indtil de ændrer på koden..

Jeg bruger dog noget i den stil til automatisk at hente Tv-programlister...
men hver gang der laves om i html/javascript , så skal scripts
tilpasses :(

--
mvh Frank Damgaard  |