Re: Linux på Lenovo C200

On Sun, 19 Aug 2007 11:15:07 +0200 Michael Rasmussen wrote:

> For lyd er det en kendt bug i alsa:
> https://bugtrack.alsa-project.org/alsa-bug/view.php?id=2725

Lyden er der ikke nogen problemer med - den virkede med det samme.

> Mht. wireless skulle ipw3945 driveren virke. Denne driver findes i
> Feisty, så den burde også være i Gutsy. Prøv følgende: modprobe ipw3945
> Noget kunne dog tyde på at ipw3945 i Gutsy ikke virker optimalt. Har du
> prøvet at installere Feisty i stedet for?

Da jeg kører Gutsy på min x61s - da det vist var nødvendigt for at få et
eller andet til at virke, tog jeg og installerede Gutsy på C200'eren fra
starten så der ikke var forskel. Men det kommer vel til at virke i
Gutsy, og det er ikke noget der haster - så jeg tror bare jeg venter og
ser om det ikke kommer til at fungere i løbet af et par måneders tid.

--
41 6E 64 65 72 73