Ændring af email header "on the fly" med sendmail ?

Jeg har et familiemedlem som bruger 3.dk's trådløse internet.

Desværre står deres ip range som spammer (eksempel:
http://dsbl.org/listing?80.251.195.1 )
og det tæller højt når min mail server skal sende det videre og emails
fra deres computer registreres næsten altid som spam.

De sender email via min server dvs.   (3 net) -- smtps -->
mail.famped.dk --> destination

Min tanke er lidt... Da sendmail er ret "konfigurerbart" om der ikke er
mulighed for at fjerne (eller ændre) afsender adressen, så den ser ud
til den bare kommer fra min server ?

Jeg har prøvet at søge lidt rundt på nettet for at se hvem og hvad der
genererer de forskellig headers, men synes ikke at kunne finde en måde
at ændre sendmails tilføjelse af "Received: from [10.176.116.13]
(cust-IP-1.data.3.dk [80.251.195.1])" til bare at lyde på min
mailserver adresse.

Jeg ved godt at det at ændre på headers ikke er god kotyme, men er lidt
hug-en-hæl-klip-en-tå situation, da den del af familien kun kan bruge
3's bredbånd.

Mvh
Jesper K. Pedersen

Follow ups