ices og icecast

Ganske kort.

Tak for hjælpen til Doc i går. Det er kommet til at virke nu. Sidder og hører P3 samplet fra mit stereoanlæg, kodet af ices, videresendt af icecast og spillet af mplayer.

Imidlertid er der et lille problem endnu. Ices accepterer ikke at tage én kanal under input-specifikationen, men gerne at videresende 1. Det har den pudsige konsekvens at signalet kommer igennem med halv hastighed, for den sender kanalerne efter hinanden. Nu er det sådan at jeg faktisk skal bruge mono, så det er lidt generende. Kvaliteten med 96 Kpbs i stereo er dog så fantastisk god, at jeg sikkert kan leve med det, i og med jeg har regnet med det skal køre 128 Kbps i den virkelige verden. Omkr. 1. oktober skal det nemlig være en gruppe københavnske lokalradioers forbindelse til senderen.

Tak for hjælpen......
Søren