Re: Laptop anbefaling, alternativer til T modeller

On Wed, Sep 05, 2007 at 18:53:52 +0000, Henrik Pedersen wrote:
> Bare for at være sikker på at jeg ikke har malet mig op i et hjørne.
> Mine hovedargumenter for at vælge en T-model er at det er en robust
> maskine, god kvalitet (Særligt skærmen) og de spilder ikke plads på en
> SwinDåse tast.
>
> Er der andre producenter der er ved at være med der oppe af når det kommer
> til robusthed ?

Jeg har en IBM R51 (1½ år gammel) og den fungerer også fint,
min er model med 15" SXGA skærm der kører 1400x1050 (ATI Radeon R250)
Efterfølgeren er R52 .
Den er  desværre godt ½ kg tungere end T61, men koster en hel
del mindre.

... og R51 har heller ikke en Windows-tast  :)

Jeg ved dog ikke om R-serien er mere eller mindre robust end T-serien.

--
mvh Frank Damgaard  |