Re: Laptop anbefaling

Anders Thøgersen wrote:
> Hej,
[]
> Er der nogen der har erfaring med Fujitsu-Siemens, eller måske nogle
> tips til hvad man skal være opmærksom på som førstegangs køber af en
> laptop?

Som førstegangskøber vil jeg foreslå dig - ud over alt
det andet interessante - at se på keyboardet.

En del producenter af bærbare (og så vidt jeg erindrer
også  Fujitsu-Siemens) har fået den "fremragende" ide
at flytte/bytte rundt på Crtl og Shift tasten.
Når man, som jeg, skifter frem og tilbage mellem
forskellige keyboards er det ganske irriterende.

Dette er en af de ting, som var sværest at få at vide
på nettet, og som derfor kan kræve en del tid at finde
ud af.

Martin Berg