Jeg har lavet disse header_checks

/^Date: .* 200[0-6]/ REJECT Your email has a date from the past. Fix your system clock and try again. Rule 3 /^Date: .* 19[0-9][0-9]/ REJECT Your email has a date from the past. Fix your system clock and try again. Rule 4

og dem er jeg ganske god tilfreds med!

/Frank

Kunne man lave det dynamisk, så den hele tiden var sat til f.eks 1,5 år bagud? Jeg mener så man blev fri for at lave om manuelt som tiden går.
Leif

Et sed/perl/awk script til at modificere filen med reglen fx med et ugentlig cronjob. Måske servicen skal reloades; hvad ved jeg..

--
Kind regards,
Mogens Valentin

We figured out how to travel through time
at the speed of regular time... with plastic bags.
  --Nathan Explosion

Please elaborate on traveling through time,
we would like to travel back to before
GW Bush was elected; with plastic bags.