Re: Laptop anbefaling

>Ja. helt sikkert.  Jeg er lidt bange for at mine tykke fingre ikke
>formår at bennytte et 12" keyboard med succes, men jeg kan godt lide
>tanken om en let og lille bærbar der er nem at transportere hvis man
har
>anden baggage.  Men måske betyder den mindre plads for hardwaren at
man
>lettere løber ind i at maskinen bliver varm?

Hej
Har lige anskaffet en Lenovo/IBM X61s med 12" skærm - tastaturet har
(hurtigt målt) ssamme størrelse fra Q til P tasten, som på mit desktop
tastatur.
Der er selvfølgelig pakket andre steder, men det er ret let at bruge.
Varme - jo ved normal brug kan man da høre blæseren køre, men det er
væsentligt mere støjsvagt end min ex's Fujitsu-Siemens maskine - en
14,1"

mvh Mogens Jæger