Re: Problem med Webspeed/Netgear

Martin Møller Skarbiniks Pedersen wrote:

> Wow. Det er højt.
> Det er meget godt. Jeg havde -13db og fik en gang imellem problemer.
> Nu har jeg -10db og
> alt virker.
Ja, det er også OK - *når* det altså virker!
Men ca. en gang pr. time 'forsvinder' forbindelsen bare uden videre ->
computerne kan ikke forbinde til internettet! :(

TDC hævder, at når der er 'grønt lys' i 'Power' og 'Cable', så leverer de
dét, de skal! Derfor mener de, at problemet er mit, fx. dårlig trådløs
forbindelse til min router - men det tror jeg ikke rigtigt på, for jeg har
to andre computere i huset, som er forbundet til routeren med netkabler, og
de kan heller ikke forbinde, mens problemet forekommer.

Det mystiske er dog, at jeg normalt får forbindelsen igen ved at
slukke/tænde for routeren en gang eller to (eller tre!).
--
med venlig hilsen
Hans