Re: Installation af spamassassin og sa-learn

On Sunday 16 September 2007, Jacob Sparre Andersen wrote:
>    apt-file search program

Den var ike instalæleret, så ...

>    sudo aptitude install apt-file

Det gik fint.

>    sudo apt-file update

Den insisterede på at skulle have den oprindelige Ubuntu 7.04 CD i CD-ROM
drevet. Den smed jeg i og fik denne besked:

cp: cannot stat `/cdrom/dists/feisty/Contents-i386.gz': No such file or
directory

Det er ganske rigtigt, den fil findes ikke på min Ubuntu Alternate Disk. Hvad
gør jeg så nu? Er der ikke en måde hvorpå man kan få apt-file til at opdatere
over nettet?

Min apt-get får også et flip en gang  i mellem med at den vil have CD'en i.
Hvordan får men den til at lade være med det?

--

        |\     _,,,---,,_       Greetings, Jens
      |,4-  ) )-,_. ,\ (  `'-'  jens@xxxxxxx
Politicians can be relied upon to make wise, intelligent and statesmanlike
decisions - once they've tried everything else.