Overførsel af installation

Jeg kører kubuntu 7.04 på min stationære PC, og skal til at sætte en laptop
op. I den forbindelse ville jeg høre om der er en nem måde at overføre en
liste af installererde pakker fra min stationære til min laptop.

Jeg ved at jeg med
	dpkg -l
kan få en liste over installerede pakker på min stationære. Men hvordan kan
jeg bruge den som input til apt-get (eller dpkg) på min laptop? Jeg går ud
fra at listen som et minimum skal renses, da der er en masse info i filen ud
over bare pakke-navnene. Men der er over 1300 pakker installeret på min
stationære PC, så det med at rydde op i hånden er ikke lige det jeg drømmer
om.

Er der en nem måde at gøre det på?

--

        |\     _,,,---,,_       Greetings, Jens
      |,4-  ) )-,_. ,\ (  `'-'  jens@xxxxxxx
<hoponpop> my program works if i take out the bugs.

Follow ups