Rsync og filetransfer

Hejsa,

Jeg er igang med at sætte rsync op og men jeg testede om maskinerne kunne snakke sammen prøvede jeg at bruge rsync, dette gik også smertefrit, kommando:
rsync -avz -e ssh rsyncusr@master:/webrod/testdir /webrod/testdir

Mit problem er at da testdir ikke eksistere på slave:/webrod/ opretter rsync dette dir, men når rsync så skal kopiere opretter den endnu en udgave af testdir under testdir så istedet for stien /webrod/testdir/filer bliver stien på slaven til /webrod/testdir/testdir/filer

ud fra hvad jeg kan læse af man filen burde det ikke ske er der nogen der har en god forklaring på dette ?

Mvh
Toke

Follow ups