Re: Duak boot

Lidt nærmere....

-------- Original Message  --------
From: Sune Vuorela <nospam@xxxxxxxxxx>
To: sslug-teknik@xxxxxxxx
Subject: Re:[TEKNIK] Duak boot
Date: Sat Oct 13 2007 17:28:02

> Er det ikke osse det jeg skriver? (med mindre du har en anden definition
> på linux-loader end en bootloader der kan loade linux)

[Poul] Jeg savner noget mere konkret...
Det er netop det her omtalte.. ikke-linix i master-boot (første disk) og
linux loader i lokal boot i anden disk. Jeg har netop prøvet at
installere lokal bootsektoren og systemv particion med Kubuntu´s
installdisk.

- Men hvordan fejlsøger jeg?
- Hvordan kan jeg se loaderen (Er den korrekt?)
- Hvor kan den indstilles? (Opsætning)
- Hvordan installeres LiLo?

Bare nogle links ville være en stor hjælp... der må være andre som har
høstet erfaring med disse 2 og skiftet mellem dem!!!

vh
Poul