Re: Netmusik, wma og linux

Magnus Pedersen wrote:

> En af de store norske udbydere droppede drm på deres katalog i sidste
> uge, skal jeg finde et link eller googler du det selv? En stor del af
> tdc musikbutik bliver uden drm, den del vokser hele tiden. cdon er
> kommet med udtalelser der peger i samme retning.

iTunes er vel verdens største forhandler, en del musik, fra pladeselskabet
EMI hvis jeg husker rigtigt, kan købes uden DRM mod en lille merpris.

Noget Dansk Supermarked-halløj (Føtex? Bilka?) snakkede også om at kunderne
var stærkt utilfredse med skidtet, jeg ved dog ikke om der var handling bag
endnu. Det er jo mere pladeselskaberne end forhandlerne der skal
overbevises.