Cannot access /dev/tty

Hej gruppe. Jeg har på mit arbejde en server der kører en natlig backup. Men dette er begyndt at fejle undervejs i scriptet. Derfor spørger jeg nu her - da det er en problemstilling jeg ikek er stødt ind i før:
 DUMP: 59.79% done at 4481 kB/s, finished in 0:57
 DUMP: Closing /dev/nst0
 DUMP: Volume 1 completed at: Fri Oct 19 04:01:07 2007
 DUMP: Volume 1 24000000 tape blocks (23437.50MB)
 DUMP: Volume 1 took 1:27:31
 DUMP: Volume 1 transfer rate: 4570 kB/s
 DUMP: Change Volumes: Mount volume #2
 DUMP: fopen on /dev/tty fails: No such device or address
 DUMP: The ENTIRE dump is aborted.

Der bliver pakket data ned på en tapestation ( /dev/nst0 ) og derefter kommer den med denne fejl omkring tty - jeg har tjekket og den findes i /dev/tty ! Det er en RedHat med Kernel: 2.4.20-8smp

Der er sat et cronjob til at reboote maskinen og derefter indlæser den det script der får denne fejl til at komme. HVad kan gøre dette - da der ikke er foretaget nogle systemændringer (efter min viden - og jeg har adgangskoden til maskinen son den eneste ) Håber nogle kan give et svar Takker mange gange MVH Per Jørgensen

Follow ups