Hvordan verificerer jeg data på ny-brændt CD/DVD?

Jeg arbejder på en laptop, hvor jeg bruger K3b til at brænde CD'er og DVD'er
med. Jeg vil gerne verificere de data der lige er blevet skrevet til en disk,
inden jeg giver den disk videre. Og det har K3b da også en mulighed for at
gøre automagisk.

Men K3b mener at det er nødvendigt at eject'e disken efter der er skrevet til
den (jeg har husket at sætte kryds i 'Do not eject medium after write
process'), for at disken bliver reloadet og den dermed kan verificeres.

Jeg vil gætte på at det ikke er et problem på de fleste stationære, fordi de
selv kan lukke deres CD/DVD-drev igen. Men det kan min laptop ikke, og derfor
kan K3b ikke finde noget at verificere.

Mit spørgsmål er nu: Hvordan får jeg verificeret mine data, når nu K3b stopper
med en fejlmeddelelse?

--

        |\     _,,,---,,_       Greetings, Jens
      |,4-  ) )-,_. ,\ (  `'-'  jens@xxxxxxx
I used to be disgusted, now I try to be amused.
                                                      -- Elvis Costello

Follow ups