Re: Hvad er Compiz Fusion?

On Wednesday 31 October 2007, Asbjorn Grandt wrote:
> Dette site kan måske svare lidt på det, det ser i hvert tilfælde ud til
> at give lidt mening :-)
> http://www.compiz-fusion.org/

Jeg havde været inde på det site, og jeg har læst at det er en windows
manager. Men mit spørgsmål om om dte er en overbygning til KDE/Gnome eller en
erstatning bliver ikke besvaret.

> Og en ret interessant video der viser noget af hvad fusion kan.
> http://www.youtube.com/watch?v=E4Fbk52Mk1w

Denne her giver et mere detaljeret indblik i et par af de ting Compiz kan:
http://www.youtube.com/watch?v=4uNQcD82mhk

Mine andre spørgsmål bliver heller ikke besvaret, hvilket måske er forståeligt
nok, fordi de er ret specifikke.

Årsagen til dette spørgsmål er at jeg ville vide hvor nemt det var at skifte
tilbage til KDE, hvis jeg ikke kan lide Compiz. Eller hvor nemt det vil være
at skifte til Gnome, når den hjælp jeg får går ud fra at jeg kører Gnome (et
trick jeg har brugt et par gange, fordi Gnome og KDE ikke altid har de samme
settings til lyd og grafik). :)

--

        |\     _,,,---,,_       Greetings, Jens
      |,4-  ) )-,_. ,\ (  `'-'  jens@xxxxxxx
The Magic of Windows:  Turns a 486 back into a PC/XT.