Re: Software til Web-udvikling til Linux

cool -
det var li'godt en medrivende historie. :-)

jeg har længe været 'på vej' til at skrive web side, og luret en del på
værktøjet.
nu siger jeg bare, at jeg har fundet det - og går igang.
såee, tak for info.

livets lyksaligheder kommer i alle afskygninger. -:

/john