Re: CD/DVD til iso?

Skal du kopiere en Audio CD, er det ikke nogen særligt god ide at lave en ISO
fil.
Til det formål foretrækker jeg selv 'grip' som kan kopiere de enkelte .vaw
-filer til harddisken - og som samtidigt kan lave en .ogg eller .mp3 kopi af
dem.
Det er et 'point-and-click' interface, der i det store og hele er
selvforklarende. Derefter kan det steges på CD, blot ved at klikke på filerne
i den rækkefølge man ønsker derm, i k3b eller XCDroast.

Ha' sjovt -
Kim
ALSLUG