Adgang for alle, MP3 afspilning, SuSE10.2

Hej guruer...

- "adgang for alle" har nu lavet en løsning til Linux. Det er rigtig godt. Jeg
kan dog ikke få det til at spille på min box.

- jeg har VLC med hvilken jeg kan afspille de (og andre) MP3 filer, som adgang
for alle lægger i mit /tmp dir. Så min MP3 lyd (og anden lyd, også) fungerer.

- adgang for alle er noget Java som man downloader og installerer. Fint  nok.
Jeg har fået følgende råd fra de iøvrigt meget imødekommende "adgang for
alle" folk:

"Jeg mener at det skyldes, at din installation af linux ikke kan afspille MP3
generelt. Prøv at installere et MP3 codec."

Eh, jeg kan jo godt afspille MP3. Men java'n kan ikke...

- hvordan installerer jeg et MP3 codec? Hints? Links? How-to?
-ja, jeg kunne selv google efter det. Men dovenskaben sejrede over mig. Og det
er jo frygtelig nemt at spørge alle disse gode mennesker her :-)

- have a nice weekend!

Med venlig hilsen/Best regards
Verner Kjærsgaard
Novell Certified Linux Professional 10035701
www.os-academy.dk