Huske password til router

Jeg har fået sat en trådløs router op der hjemme, og min laptop med Ubuntu
7.10 Gutsy Gibbon kan fint få adgang til den under KDE. Den husker det oven i
købet fra gang til gang, at det er den trådløse den skal bruge (jeg bruger en
fast kabelforbindelse på arbejdet og en trådløs forbindelse der hjemme).

Men det irriterer mig at jeg skal indtaste passwordet til routeren hver gang
jeg logger på den (det er en samling tilfældige bogstaver, der var sat op da
jeg fik routeren og jeg har ikke adgang til at ændre det). Kan jeg ikke få
min netværksopsætning til at huske det? Den husker jo alt det andet.

--

        |\     _,,,---,,_       Greetings, Jens
      |,4-  ) )-,_. ,\ (  `'-'  jens@xxxxxxx
If it's too loud, you're too old.