Re: Huske password til router

On Wednesday 27 February 2008, Jørgen Heesche wrote:
> [...]
> En rooter har en IP-adresse og kan 'kaldes op' fra webbrowseren.
> F.eks.: http://192.168.100.1/
> Jeg har ikke selv en router, men her er noget om Linksys:
> http://netsecurity.about.com/od/stepbystep/ss/change_ssid.htm
> Change Default SSID
> Open Router Administration Console
> Some vendors allow you to change both the username and the password,
> while some only allow you to change the password. You definitely should
> not be using the default username and password since any attacker can
> find out what that information is from the vendor.

Nu er der ikke tale om en router jeg har købt, men en router jeg har fået fra
Sky (jeg bor i UK), og de har en idé om at de skal bestemme en masse. På et
eller andet tidspunkt skal jeg have kigget på hvordan jeg får det ændret, men
lige nu er jeg bare glad for at jeg har fået internet der hjemme. :-)

Men det var jo ikek det jeg spurgte om. Det jeg har brug for at få at vide er:
Hvordan får jeg min wireless opsætning til at huske passwordet?
--

        |\     _,,,---,,_       Greetings, Jens
      |,4-  ) )-,_. ,\ (  `'-'  jens@xxxxxxx
Speed Kills - Use Windows!