Ubuntu: suspend på 2.6.22-14-rt

Hejsa

Jeg kører Ubuntu 7.10 på en 2.6.22-14-rt kerne. Suspend virker ikke, nærmere betegnet; når jeg lukker skærmen ned på min laptop går den igang med at suspende (måne-symbolet blinker), men den kommer aldrig helt ned. Der står den så og når jeg åbner låget kommer den aldrig til live igen.

Hvordan kommer jeg nærmere på hvad der går galt? Jeg mener eftersom jeg er nødt til at dræbe den kan jeg vel ikke se i nogen logfiler, eller hvad?

Det er en IBM T41 (radeon mobility 7500) og suspend virker fino i generic kernen.

--
peace, love & harmony
Atte

På æsken stod der "use Windows XP or better", så jeg installerede Linux...

Follow ups