Re: NFS mount på trådløse maskiner

Mogens Kjaer wrote:

> Det vil da være oplagt at bruge automount, hvis der findes noget sådant
> til SuSE.
>
> Det kræver dog at det trådløse er i luften inden man logger ind,
> ellers har man jo ikke /home til rådighed.
>
> Mogens

Jeg har markeret automount, men som du skriver, det trådløse skal være i
gang inden login. Det er det, det ikke er, og det jeg gerne vil sikre mig.
Det er kun et problem for den første, der logger ind, senere skift af
bruger går problemfrit.
Faktisk kikser login for den første bruger, men forsøger han igen
umiddelbart efter, går alt som det skal.
En lidt anden formulering kunne være, hvordan får jeg kdm til at vente
med at starte til det trådløse net med sikkerhed er oppe at køre.