SV: Re: SV: xdm, vmware og ps3

Åh - naturligvis. Sorry, det havde jeg ikke fattet ud
fra den oprindelige tekst.

> Starter jeg en vnc-server er der ingen problemer.

vmware benytter nogle X extensions, vel af
performance-hensyn, der ikke rigtig spiller på remote
displays. Kører man vmware inde i en vnc-server
session bliver displayet forwardet via vnc protokol og
så fungerer det som du har erfaret. Jeg synes dog ikke
det kører særlig hurtigt (har kun prøvet op mod VMware
server), men det kan da bruges til nød.

VMware remote console (en del af VMware server) giver
dig samme funktionalitet som at køre vmware med remote
display, men det er så vidt jeg ved kun en x86
applikation (Windows eller Linux).

Er det kun relativt sjældent du skal administrere
eller starte/stoppe VMer, så gå direkte på selve
VMerne vha. VNC, X eller Remote Desktop. Så kører det
rigtig godt. Start/stop af VMer osv. må så klares via
en VNC-session op mod hosten.

Mvh
-- Jan

      Trænger du til at se det store billede? Kelkoo giver dig gode tilbud på LCD TV! Se her http://dk.yahoo.com/r/pat/lcd