Starte program ontop

Hej,

Jeg har brug for at kunne starte feh, det lille image viewer program ontop, oven på alle andre vinduer. Det kan jeg gøre via kstart med en parameter, men så tager det lidt længere tid at starte programmet, er der ikke en mere "native" måde at sende et program øverst - som sikkert er hurtigere end at bruge KDE's kstart?

Problemet opstår når jeg ser fjernsyn i xine i fuldskærm, så skifter jeg kanal via en F tast, som kører et script og kalder 'feh' for at vise kanalnummer/tv-logo, men det bliver vist under xine, og bruger jeg 'kstart' kan det ikke følge med, hvis jeg bladrer hurtigt i kanalerne.

--
Mvh
Dennis Hansen <dennis@xxxxxxxx>