From: Jon Svejgaard <jon@xxxxxx>
To: sslug-teknik@xxxxxxxx
Subject: [TEKNIK] Thunderbird folders
Date: Thu Apr 03 2008 12:39:35

jeg har efter en opgradering af af Slackware fra ver. 8.x til 9.1 mistet
forbindelsen til samtlige folders i Thunderbird, på alle mailkonti. Ja,
jeg ved godt, det er ældre vesioner af Slackware, jeg  bevæger mig i.
Setup'et er, at den opfraderede maskine fungerer som mailserver (imap)
og som NIS/NFS server.
Home directories er NFS- mounted (/home)  med det formål at give flere
maskiner samme environment, uanset hvilken,der logger på som bruger xxxxx.
Folderne eksistererer på /home/xxxxx. Når Thumderbird starter, vised
kort nogle få folders , men de forsvinder straks derefter. Hele træet af
folders er "væk".

Er der nogen, der har erfaringer med dettte?

Jón Svejgaard